محصول سیستم جوانان

تیو کار خود را از طریق تیم های پایه ای بارسا از سال 2002 تا 2007 شروع کرد و برای 2 سال به اسپانیول رفت. او در سال 2010 به بارسلونا برگشت و کم کم برای خود در تیم اول جا باز کرد.

او اولین بازی رسمی خود رد در 8 نوامبر 2011 در قالب جام حدفی برای بارسا انجام داد که موفق به زدم 2 گل نیز شد. اولین بازی او در لیگ، چند هفته بعد در مقابل ویارئال در خارج از خانه انجام شد و یک هفته بعد از آن هم اولین گل خود در لالیگا را مقابل رئال سوسیداد به ثمر رساند.