واکنش چابی نسبت به رفتار په په: این رفتارها تاسف آور است
ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا معتقد است که بازی کثیفی دربرنابئو را شاهد بودیم
چابی از این پیروزی بسیار خوشحال بود. او که سی امین ال کلاسیکوی کارنامه ورزشی اش را تجربه می کرد در پایان مسابقه از خطای خشن و غیرورزشی په په برروی مسی ابراز تاسف کرد و گفت:«این خطاها خشن و تاسف آور هستند.»
با به صدا در آمدن سوت پایانی بازی، چابی ارناندس همراه با دوست صمیمی اش اینیستا برد تیمش را در رختکن ورزشگاه جشن گرفتند
منبع: گل
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم دی ۱۳۹۰ ساعت 13:33 توسط احمد
|
با سلام خدمت هواداران بارسلونا